ΠΑ. Σ. ΟΙ. Π. Α.

Πανελλήνιος Σύλλογος Οικογενειών Πεσόντων Αεροπόρων

Panhellenic Association of Families Lost in Action Aviators

Λεύκωμα

ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Νικολάου

ΒαθμόςΕπισμηναγός Υπηρεσία / Μοίρα338 Μοίρα Δίωξης / Βομβαρδισμού ΑεροσκάφοςF-4E Phantom II

Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκε στις 22 Νοεμβρίου 1969 στην Μεγάλη Χώρα.

Εισήλθε στη Σχολή Ικάρων στις 14 Σεπτεμβρίου 1987 και αποφοίτησε στις 31 Μαΐου 1991 με τον βαθμό του Ανθυποσμηναγού.

Στις 3 Ιουνίου 1991 τοποθετήθηκε στην 120 ΠΕΑ για την εκπαίδευση του στη Βασική , Προκεχωρημένη και τέλος Επιχειρησιακή του εκπαίδευση ως Ιπτάμενος σε αεροσκάφη Τ-37 και Τ-2 αντίστοιχα.

Αφού περάτωσε με επιτυχία τα στάδια της εκπαίδευσής του τοποθετήθηκε στις 2 Νοεμβρίου 1992 στην 117ΠΜ/ΣΜΕΤ για την εκπαίδευσή του ως Συγκυβερνήτης α/φων F-4E.

 

τις 1 Ιουνίου 1993 τοποθετείται στην 117ΠΜ/338Μ με τα καθήκοντα Συγκυβερνήτη α/φων F-4E.

Στις 19 Αυγούστου 1996 τοποθετείται και πάλι στο ΣΜΕΤ/117ΠΜ αυτή τη φορά για την εκπαίδευσή του στα καθήκοντα του Κυβερνήτη α /φων F-4E όπου περατώνει με επιτυχία και αυτό το στάδιο της καριέρας του, επιστρέφοντας στη Μοίρα.

Τέλος στις 31 Μαΐου 2002 τοποθετείται στην 117Π/ΕΠΙΤ με τα καθήκοντα του Αξιωματικού Τυποποίησης .

Ο Επισμηναγός (Ι) Καραθάνος Κωνσταντίνος μέχρι την στιγμή του ατυχήματος είχε συνολική πτητική εμπειρία 1.888 ωρών εκ των οποίων οι 1.656 στα F-4E (384 ως Συγκυβερνήτης και 1.272 ως Κυβερνήτης).

Ήταν Αρχηγός Μοίρας Α/Φ, Εκπαιδευτής Πτήσεων, Δοκιμαστής Αέρος Α/Φ F-4E, Εκπαιδευτής CRM/ORM.

Είχε περατώσει όλα τα στάδια εκπαίδευσης ως Ιπτάμενος με χαρακτηριστική άνεση καταλαμβάνοντας εξαιρετικά θετικά σχόλια για την επαγγελματική του κατάρτιση την τυποποίηση και τις πτητικές του ικανότητες.

Στις 15 Ιουνίου 2004 ενώ βρισκόταν σε διατεταγμένη αποστολή υπεραυξημένου κινδύνου κατέπεσε και συνετρίβει στην ορεινή περιοχή Κελάρια Παρνασσού, με αεροσκάφος F-4 στο οποίο επέβαινε μαζί με τον Υποσμηναγό (Ι) Σεβαστάκη Εμμανουήλ.

Ο Επισμηναγός (Ι) Καραθάνος Κωνσταντίνος ήταν έγγαμος με δύο παιδιά